Met behulp van onze zelf ontwikkelde meettrolley hebben wij een moeilijk bereikbare kraanbaan op hoogte ingemeten. Deze kraanbaan is gesitueerd langs een pekelbad.
Dover US Air Force Base – 2021
SAMAX Rail heeft hier een kraanbaan A100 van 360 meter verwijderd en vervangen voor een nieuwe kraanbaan. De kraanbaan is op doorgaande onderlegplaten en met verstelbare klemplaten gemonteerd. Het laswerk is uitgevoerd volgens de bekistlas procedure.
Tesla Giga factory Austin USA – 2021
Ons installatieteam heeft in de nieuwe Tesla fabriek in Austin USA 60 meter kraanbaan S30 gemonteerd. De kraanbaan is discontinue ondersteund en met verstelbare klemplaten gemonteerd.
CLIP Intermodal Terminal Polen – 2020/2021
Leveren en monteren 755 meter kraanbaan MRS87a. kraanbaan is gemonteerd met een verstelbare klemplaat op een gefreesde betonfundering. Onze werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid van de opdrachtgever uitgevoerd.
Project De Entree Amsterdam (lightrail) – 2020 / 2021
Op dit project in het hart van Amsterdam, voor Centraal Station, hebben onze raillassers in totaal circa 750 stuks RI60 en Dillidur (specials) bekistlassen gemaakt in opdracht van Van Gelder.
Swissport Frankfurt Airport – 2020
Levering en montage van 212 meter kraanrail A65, discontinue en met vaste klemplaten. De kraanrail is door ons gemonteerd volgens de FEM9831 en gelast door middel van bekistlassen. De werkzaamheden zijn volgens planning en naar volle tevredenheid van onze opdrachtgever uitgevoerd!
Smit Heat treatment, Waalhaven Rotterdam – 2020
Voor onze opdrachtgever Smit-HT heeft SAMAX Rail een kraanbaan geleverd op stelconplaten. Wij hebben onze opdrachtgever ontlast door het complete pakket uit te voeren, grondverbetering, leveren en aanbrengen 60 stuks industriële stelconplaten waarop vervolgens de rail UIC54 op gemonteerd is. Het straatwerk rondom de stelconplaten is door ons weer netjes dichtgemaakt.
Arcelor Mittal Gent, All Weather Terminal – 2019/2020
Leveren en monteren van 3 x 200 meter A100 en 16 x 23 meter A65 kraanrailconstructie op een doorgaande onderlegplaat. Het laswerk is uitgevoerd volgens het bekistlasproces. Alle kraanbanen zijn gemonteerd met een niet-verstelbare klemplaat. Tevens hebben wij in totaal 38 stuks eindbuffers geleverd voor de kadekraan, halfportaal en de transferwagens.
Van Leeuwen Buizen, Zwijndrecht – 2020
Vervangen van 80 meter A55 kraanrail t.b.v. een bovenloopkraan. In een stilstaand van 2 dagen hebben wij de A55 kraanrail van een opslaghal vervangen. Na het wisselen van de rail is de kraanrail uitgelijnd en gelast, dit alles in een zeer korte doorlooptijd!
Tata Steel Tubes – Zwijndrecht – 2019
Tijdens een stilstand van 2,5 week hebben wij met onze ervaren ploeg mensen 2×200 meter blokrail vervangen voor nieuwe kraanrail A65. De oude rail hebben wij verwijderd middels gutsen. Nadat de oude rail verwijderd was hebben wij de kraanbaanbalk voorzien van een gatenpatroon waardoor wij de A65 kraanrail met verstelbare klemplaten konden monteren.
Block Berge Bygg – Klepp Stasjon Norwegen – 2019
Leveren en monteren van 2×140 meter A65 kraanrailconstructie op een doorgaande onderlegplaat. Het laswerk is uitgevoerd volgens het bekistlasprocedé. De kraanrail is gemonteerd met een niet-verstelbare SAMAX klemplaat.
IJB Beton – Lelystad – 2019
Leveren en monteren van 2×108 meter A65 kraanrailconstructie op een staalconstructie. De kraanrail is gemonteerd met niet-verstelbare SAMAX klemplaten.
ECT Delta Terminal – Maasvlakte Rotterdam – 2019
Onderhoud en reparatie van diverse katrail (trolleyrail) banen op STS-, spoor- en stackkranen
Navistar, Monterrey, Mexico – 2019
Leveren, bekistlassen en monteren van 90 meter discontinu railconstructie MRS87a voor een stackerkraan. Wij hebben de kraanrail gemonteerd met een niet-verstelbare SAMAX klemplaat. De railconstructie is ondergoten met krimparme cementgebonden gietmortel.
IJB Beton – Lemmer – 2019
Demonteren 500 meter oude kraanbaan en leveren plus monteren nieuwe kraanrailconstructie A65 op een doorgaande onderlegplaat. Tevens hebben wij in totaal 4 kraanbaan-overwegen voor vrachtverkeer gemonteerd. De kraanrail is gemonteerd met niet-verstelbare SAMAX klemplaat. Deze werkzaamheden zijn gedurende de bouwstop van 3 weken naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Bosch Beton – 2019
Leveren, bekistlassen en monteren van 624 meter railconstructie A75 en S49
Porsche, Zuffenhausen Germany – 2019
Lassen en installeren van een MRS87a railconstructie t.b.v. een stacker kraan voor het hoogbouwmagazijn
South Carolina Port Autorithy – 2018/2019
Met behulp van ons werkplatform heeft het lasteam van SAMAX Rail op 5 ZPMC STS kranen short rail end pieces vervangen. Ook alle klemplaten en onderlegmateriaal zijn tijdens dit project door SAMAX Rail vervangen.
SIF Group Maasvlakte – 2019
Opnieuw uitlijnen 500 meter kraanbaan A120 op ca. 20 meter hoogte. Tevens heeft SAMAX alle beschadigde rubberneus klemplaten vervangen en de in slechte staat verkerende raillassen gerepareerd.
Aston Martin, Wales, UK – 2018
Leveren, lassen en monteren van een S41 railconstructie t.b.v. een stacker kraan voor de verflijn
SIF Group, Roermond – 2018
Vervangen van 288 meter A75 railconstructie inclusief het plaatsen van nieuwe verstelbare klemplaten.
Daimler, Charleston USA – 2018
Leveren, bekistlassen en monteren van een MRS87a railconstructie t.b.v. een stacker kraan voor het hoogbouwmagazijn
APM Terminals Rotterdam, Maasvlakte 1 – 2018
Leveren en plaatsen van 1 set short rail end pieces op een ZPMC STS kraan. Onderdeel van de werkzaamheden was het uitvullen van de railovergangen rondom het scharnierpunt inclusief het vervangen van alle klemplaten
Warning: Attempt to read property "term_id" on bool in /customers/9/d/9/samaxrail.nl/httpd.www/wp-content/plugins/responsive-menu/v4.0.0/inc/classes/class-rmp-menu.php on line 440
Warning: Attempt to read property "term_id" on bool in /customers/9/d/9/samaxrail.nl/httpd.www/wp-content/plugins/responsive-menu/v4.0.0/inc/classes/class-rmp-menu.php on line 440